SP11

Idź do spisu treści

Menu główne:

Z radością informujemy, że w rankingu szkół podstawowych, opublikowanym przez Gazetę Lubuską 03.2014r., zajęliśmy I I miejsce w województwie Lubuskim.



sekretariat AkademiiTalentów : tel. 68 323 72 46.
NIP 973-104-44-88
Wpisano 18.05.2018r.
Informujemy, że 01.06.2018 r. jest dniem wolnym od zajęć dydaktycznych. Zapewniona jest opieka w świetlicy w budynku przy ul. Spawaczy
w godz. 6.30-16.00, bez obiadów.
Wnioski o
zorganizowanie opieki należy składać je w sekretariacie do 28.05.2018r.
Wniosek do pobrania tutaj:

10 maja 2018 roku odbył się szkolny konkurs "Przygoda z ortografią". Oto lista zwycięzców.
1. miejsce

Kinga Suchowiecka, kl. 7 b
2. miejsce

Hanna Griesman, kl. 6 c
3. miejsce

Maciej Owsiany, kl. 6 d
Wyróżnienia
:
Martyna Nowakowska, kl. 7 b
Kaja Sawicka, kl. 7 a
Mikołaj Raunke, kl. 5 c
Jakub Bielech, kl. 7 c
Mateusz Andrzejewski, kl. 7a
Organizatorzy:
J. Wypychowska, A. Jankowska, B. Kosowicz

Wpisano 17.05.2018r.
We wtorek 22 maja 2018 r. o godz. 17:00 w sali 113 odbędzie się "Pokaz  Talentów", w którym wezmą udział uczniowie klas IV - VI
Serdecznie zapraszamy !

Wpisano 15.05.2018r.
W dniach
16.05-18.05 2018r. odbędą się Rekolekcje szkolne.

Z inicjatywy Rady Rodziców 09.06.2018r. odbędzie się festyn szkolny (planowany w godz.11-15).  
W programie m.in. s
trefa sportu dla dzieci przedszkolnych, strefa balonów, malowanie twarzy, skokoloko – ścieżka akrobatyczna, Strefa Falubazu i wiele innych.
Zachęcamy do wspólnej zabawy.


Wpisano 10.05.2018r.
Dziś gościliśmy w naszej szkole pasjonata gadów pana Krystiana Kawika.
Uczniowie klas czwartych i piątych
miały możliwość wysłuchania  wykładu o budowie, życiu, zwyczajach i środowisku bytowania gadów oraz dowiedzieć się wielu ciekawostek na ich temat. Prezentowane okazy tj. pająki ptaszniki, jadowity skorpion, przedstawiciele owadów i płazów, jaszczurki i wiele innych wzbudziły ogromne zainteresowanie wśród uczniów.

Wpisano 09.05.2018r.
14.05.2018r. w poniedziałek w małej sali gimnastycznej odbędą się zajęcia w ramach programu ,,Lupo”.
Zajęcia prowadzi mł. asp.  Rafał Biegała
.
Impreza kierowana jest do uczniów klas piątych i szóstych.

Wpisano 07.05.2018r.
Konsultacje dla Rodziców odbędą się w dniach 7-11 maja 2018r. Grafik spotkań tutaj:
Konsultacje  z panią Barbarą Łaskawiec odbędą się w czwartek 10 maja 2018r. o godz.16.00 w sali 213.
Konsultacje z panią Urszulą Pietrulewicz odbedą się we wtorek 8 maja 2018r. o godz. 17.00 w sali 219.
Konsultacje  z panem Dariuszem Kurzawą odbędą się w czwartek 10 maja 2018r. o godz.17.00 w dużej  sali gimnastycznej.
Konsultacje  z panią Klaudią Skurzyńską  odbędą się w środę 9 maja 2018r. o godz.16.00.

Wpisano 05.05.2018r.
Informujemy, że 21 maja odbędą się eliminacje do szkolnego konkursu ze znajomości lektur dla uczniów klas IV. Szczegóły znajdują się w regulaminie konkursu.
Regulamin konkursu tutaj:

Wpisano 27.04.2018r.
Konkurs Ministerstwa Finansów Misja Budżet ”Ogarniamy wydatki” to propozycja dla młodych kreatywnych osób. Uczennice klasy VIIb przygotowały projekt budżetu obywatelskiego i zgłosiły swoją pracę konkursową do Ministerstwa  Finansów. Projekt nosi tytuł :” Ogrody Zdrowych Pokoleń” . Opiekunem zespołu jest pani Agnieszka Kostrzewa.

Wpisano 25.04.2018r.
Ogólnopolski Konkurs Ekologiczny Edi
odbędzie się 26 kwietnia 2018r. od godz.8.00.
Wyniki testu zostaną ogłoszone na początku czerwca.


Informujemy, że w dniu 2 maja szkoła będzie zamknięta.


Wpisano 23.04.2018r.
W czwartek 19 kwietnia w naszej szkole odbyła się 13 edycja Międzyszkolnego konkursu świetlic "Po koleżeńsku i bezpiecznie bawimy się w Krainie Kolorowych Dzieci". Impreza była finansowana przez Urząd Mista Zielona Góra. Udział wzięło 12 szkół podstawowych.
I miejsce zajęła Publiczna Szkoła Podstawowa nr 7.
II miejsce Zespół Edukacyjny nr 5.
III miejsce Szkoła Podstawowa nr 8.

Z przyjemnością informujemy,że w Międzyszkolnym konkursie literacko-plastycznym pt. "Oceń książkę po okładce" laureatem z naszej szkoły została Aurelia Chełmicka z klasy 5b , wyróżnienie zdobyła Wiktoria Jakubiak z klasy 4h.
Serdecznie gratulujemy!


OBIADY W MIESIĄCU MAJU 2018 R.

Klasy I
VII uczących się w budynku
Szkoły   Podstawowej nr 11
ul.Spawaczy 3D
Wpłaty na obiady przyjmowane są TYLKO na konto szkoły.
Koszt obiadów w  miesiącu MAJU   :
Obiad mały :   63,00  zł.      ( 18 dni X  3,50  zł.)
Obiad duży :   81,00  zł.       ( 18 dni X  4,50 zł.)  

Ważne:  Wpłaty dokonywane po terminie wyznaczonym przez szkołę, będą zwracane na konto wpłacającego.
WPŁATY ZA OBIADY NA KONTO SZKOŁY
Proszę dokonywać w terminie:  23
27 kwietnia  2018 r.  na konto szkoły:
Zespół Edukacyjny nr 9
ul. Spawaczy 3 D, 65-119 Zielona Góra
Bank PKO BP S.A nr : 35 1020 5402 0000 0202 0379 0771

Ważne:  W tytule przelewu proszę podać koniecznie:  ilość dni obiadowych (wyszczególnione dni obiadowe)  , w które dziecko będzie chodzić, imię i nazwisko ,klasę, wielkość obiadu  (duży/mały) .
Odpisy za KAŻDY dzień  można zgłaszać w sekretariacie szkoły do godziny 13.00 na dzień następny ; tel. 68 451 89 51



Wpisano 18.04.2018r.
Wyniki XXIX edycji Międzynarodowego Konkursu „Matematyka bez Granic”:
Klasa 6e zajęła 3 miejsce w regionie lubusko - zachodniopomorskim  i 9 miejsce w Polsce
Klasa 6c zajęła 4 miejsce w regionie lubusko - zachodniopomorskim  i 10 miejsce w Polsce
Klasa 6a zajęła 8 miejsce w regionie lubusko - zachodniopomorskim  i  16 miejsce w Polsce
Gratulujemy !


Wpisano 16.04.2018r.
Dyżur w świetlicy w dni wolne od zajęć dydaktycznych.
W dniach:  30.04,2.05,4.05.2018r. nie ma zajęć lekcyjnych.
Dyżur pełni  świetlica tylko w budynku głównym SP 11, przy ulicy Spawaczy 3d
od godziny 6.30 do 16.00
.
Wniosek o zorganizowanie opieki w  dniach 30.04,2.05,4.05. 2018r.

tutaj:
Wnioski należy złożyć w sekretariacie przy ul.Rzeźniczaka 1 lub ul.Spawaczy 3d do 23-04-2018r.
W tych dniach obiady nie będą wydawane
.

W dniach 18-23.04.2018r. będziemy gościć w naszej szkole uczniów i nauczycieli ze szkoły partnerskiej w
Scheeßel.
Uczniowie naszej szkoły wraz z kolegami i koleżankami z Niemiec realizują program wymiany polsko-niemieckiej.
Uczestniczą w zajęciach szkolnych, zwiedzą Zieloną Górę, wyjadą do Parku Jurajskiego do Krasiejewa i do Wrocławia.
Nasi goście nocują w polskich rodzinach, gdzie będą mieli okazję bliżej poznać swoich polskich partnerów.
Program realizowany jest dzięki wsparciu Polsko-Niemieckiej Współpracy Młodzieżowej, Euroregionu Sprewa-Nysa-Bóbr,
Miasta Zielona Góra oraz dzięki wsparciu Rodziców naszych uczniów.


Serdecznie zapraszamy uczniów klas 4-7 do udziału w konkursie matematycznym.
Dnia 18.04.2018 odbędzie się konkurs matematyczny. Konkurs będzie przeprowadzony przy użyciu telefonów komórkowych z wykorzystaniem darmowej aplikacji kody QR czytnik.
Uczniowie dnia 18.04.2018 roku na dwóch długich przerwach (w godzinach 12.10 – 13.30) mogą korzystać z telefonów komórkowych (wyłącznie do udziału w konkursie) szukając, odczytując i rozwiązując 12 zadań matematycznych. Zakodowanych i rozmieszczonych na terenie naszej szkoły. Kartki z rozwiązaniami należy umieścić w urnie, która znajduje się na drugim piętrze w sektorze F przy sali 325.
W razie pytań prosimy o kontakt z panią Mariolą Grzegorczyk.
Serdecznie zapraszamy do udziału w konkursie!!!


Wpisano 14.04.2018r.
Informujemy, że organizowany przez świetlicę szkolną 13 Międzyszkolny konkurs świetlic pt."Po koleżeńsku i bezpiecznie bawimy się w krainie kolorowych dzieci"
odbędzie się 19.04.2018r. tj. w czwartek w godz.9.00-11.00.

Wpisano 11.04.2018r.
W konkursie z okazji Międzynarodowego Dnia Języka Ojczystego uczniowie klas IV - VII rozwiązywali testy przeznaczone dla poszczególnych poziomów.
Poziom wiedzy uczestników był dość wysoki, ale najlepszymi okazali się

w klasach IV:
I miejsce

Przybysz Lena 4f
II miejsce

Niesyn Nikola 4f
Białowąs Natalia 4f
III miejsce

Kaźmierczak Oliwier 4j
w klasach V:
I miejsce

Wziętek Mateusz 5f
II miejsce

Gałecka Julia 5f
III miejsce

Kwiecień Aleksandra 5f
Stachurski Piotr 5f
Chełmicka Aurelia 5b
w klasach VI:

I miejsce

Tokarz Filip 6a
II miejsce

Garbula Iga 6c
III miejsce

Gizicka Maja 6e
Walkowiak Paulina 6c
w klasach VII:

I miejsce

Talacha Kamila 7d
Jankowska Zofia 7e
II miejsce

Maciejewska Alicja 7c
Boroch Oliwia 7c
III miejsce

Szkwarek Wiktoria 7d
Kuźnik Dorota 7b
Gleń Karolina 7b

Rozdanie dyplomów odbędzie się w poniedziałek 16 kwietnia o godz. 12:15 w sali 110.
Dziękuję wszystkim uczniom, którzy podjęli trud zmierzenia się z językiem polskim.
organizator
Dorota Kozica


Wpisano 09.04.2018r.
Informujemy, że nastąpiły zmiany w grafiku zebrań. Nowy grafik tutaj:

Wpisano 08.04.2018r.
Informujemy, że zebrania z Rodzicami odbędą się w dniach 10-11 kwietnia 2018r.

Wpisano 06.04.2018rZ radościa informujemy , że laureatami konkursu 8 Wspaniałych Junior
została Kinga Grzęda klasa 7a
oraz Nel Koszela 7 d.
W tej kategorii wyróżnieni zostali Karol Bojarski klasa 7 c oraz Wiktoroa Spruch klasa 7a.
Laureatem Małej Ósemeczki został Kacper Ocimek klasa 6 d.

Gratulujemy!


Wpisano 04.04.2018r.
Pod koniec marca opublikowano wyniki XXXIV Międzynarodowego Konkursu Literackiej Twórczości Dzieci i Młodzieży im. Wandy Chotomskiej w Słupsku. Na konkurs nadesłano 8195 zestawów wierszy, opowiadań i prób dramatycznych z 521 szkół podstawowych, gimnazjów i ponadgimnazjalnych z całej Polski , Stanów Zjednoczonych, Niemiec, Litwy i Ukrainy. Miło nam poinformować, że w gronie laureatów i wyróżnionych znalazło się aż dwanaścioro uczniów z naszej szkoły.

Laureaci poezja :

Mikołaj Kierach kl. 4d - opiekun p.Bożena Piczak
Adrian Konieczny kl. 4i - opiekun p.Dorota Rachmil-Wilczyńska
Dominika Krukowska kl. 4e - opiekun p.Bożena Piczak
Karolina Maj kl. 4i -opiekun p.Dorota Rachmil-Wilczyńska
Katarzyna Sklarsky kl. 4i - opiekun p.Dorota Rachmil-Wilczyńska
Hanna Żurek kl. 4i - opiekun p. Dorota Rachmil - Wilczyńska
Emilia Dzimitrowicz kl.6a -opiekun p. Dorota Rachmil - Wilczyńska
Pola Krajewska kl. 5b - opiekun p. Bożena Piczak

Wyróżnienia poezja:

Aurelia Chełmicka kl. 5b - opiekun p. Bożena Piczak
Aleksandra Mikołajska kl. 6a - opiekun p. Dorota Rachmil-Wilczyńska
Kamila Talacha  kl. 7d - opiekun p. Dorota Rachmil-Wilczyńska

Wyróżnienia proza:

Julia Duda kl. 5e  - opiekun p.Dorota Kozica

Młodym poetom i pisarzom  gratulujemy sukcesów.


Wpisano 03.04.2018r.
LAUREACI REJONOWEGO KONKURSU PRZEDMIOTOWEGO Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO

1. Pascal Meuss, 7b - 85% - opiekun p. A. Ciesielska

LAUREACI REJONOWEGO KONKURSU PRZEDMIOTOWEGO Z JĘZYKA POLSKIEGO
1. Kinga Hładka , 6e - 85% - opiekun p. Wiesława Grzybowska
2. Kamila Talacha, 7d - 85% - opiekun p. Dorota Rachmil-Wilczyńska
3. Zofia Wajdzik, 7a- 85% - opiekun p. Dorota Rachmil-Wilczyńska

LAUREACI REJONOWEGO KONKURSU PRZEDMIOTOWEGO Z MATEMATYKI
1. Mateusz Rurzyński, 7d – 92.5% - opiekun p. M. Grzegorczyk
Gratulujemy!


Wpisano 28.03.2018r.
Świąt prawdziwie Wielkanocnych
z jajkiem, słońcem i Dyngusem roześmianym,
z wiarą mocną w lepsze jutro i nadzieją
a przy stole niech zasiądą Przyjaciele,
których miłość, dobroć, radość
pozostaną z Państwem na dni wiele i tygodni.






2 kwietnia jest Światowym Dniem Autyzmu. W naszej szkole przenosimy symboliczne obchody tego dnia na 5 kwietnia - czwartek. Bardzo prosimy , aby w miarę możliwości cała nasza społeczność ubrała się na niebiesko lub zaakcentowała niebieskim elementem stroju solidarność z osobami ze spektrum autyzmu i ich rodzinami.

Wpisano 26.03.2018r.
OBIADY W MIESIĄCU KWIETNIU 2018 R.

Klasy I
VII uczących się w budynku Szkoły   Podstawowej nr 11
ul.Spawaczy 3D
Wpłaty na obiady przyjmowane są TYLKO na konto szkoły.
Koszt obiadów w  miesiącu KWIIETNIU  :
Obiad mały :   63,00  zł.      ( 18 dni X  3,50  zł.)
Obiad duży :   81,00  zł.      ( 18 dni X  4,50 zł. )
Ważne!!  Wpłaty dokonywane po terminie wyznaczonym przez szkołę, będą zwracane na konto wpłacającego !
WPŁATY ZA OBIADY NA KONTO SZKOŁY
Proszę dokonywać w terminie:  26
30 marca 2018 r.  na konto szkoły:
Zespół Edukacyjny nr 9
ul. Spawaczy 3 D, 65-119 Zielona Góra
Bank PKO BP S.A nr : 35 1020 5402 0000 0202 0379 0771
Ważne: W tytule przelewu proszę podać koniecznie:  ilość dni obiadowych (wyszczególnione dni obiadowe)  , w które dziecko będzie chodzić, imię i nazwisko ,klasę, wielkość obiadu  (duży/mały) .

Z radością informujemy, że w Mędzyszkolnym Konkursie Literackim "Zmierz się z bohaterką literacką" organizowanym przez Szkołę Podstawową nr 2 laureatkami zostały.
Lena Przybysz opiekun p. Justyna Wypychowska
Karolina Nieczkowska opiekun p. Justyna Wypychowska
Maja Gizicka opiekun p. Wiesława Grzybowska
Kinga Hładka opiekun p. Wiesława Grzybowska
Gratulujemy!


Wpisano 24.03.2018r.
Szkolny konkurs z okazji Międzynarodowego Dnia Języka Ojczystego odbędzie się 27 i 28 marca.
Klasy siódme 27.03.2018r. godz. 8.50-9.35 w sali 110.
Klasy czwarte 28.03.2018r. godz. 8.00-8.45 w sali 113.
Klasy piąte 28.03.2018r. godz. 8.50-9.35 w sali 113.
Klasy szóste 28.03.2018r. godz. 11.25-12.10 w sali 113.

Wpisano 20.03.2018r.
Informacja dotycząca obiadów na miesiąc kwiecień będzie podana 26 marca 2018 r.

21.03.2018r. w godz.  17.00-18.00 w stołówce szkolnej odbędą się Warsztaty wielkanocne dla klas integracyjnych z poziomu I-III.


Wpisano 16.03.2018r.
21.03.2018r. w dużej sali gimnastycznej o godz. 10.00  organizujemy po raz DWUNASTY Turniej Mitologiczny dla uczniów klas piątych.
W przedsięwzięciu bierze udział około 170 uczniów. Wcześniej dzieci na wszystkich przedmiotach wykonywały różne prace związane z przygotowaniem do Turnieju.
Tworzyły plakat, projektowały kostium, rysowały amforę, komiks, uczyły się tańczyć zorbę, przygotowywały sałatkę grecką oraz projektowały dyplom.
Podczas Turnieju trzyosobowe zespoły  z poszczególnych klas będą się zmagać się z różnymi zadaniami ( np. należy dopasować atrybut do boga, rozwiązać rebusy i krzyżówki, przekształcać tekst z użyciem znanych frazeologizmów, odpowiedzieć na pytania z quizu).
W trakcie Turnieju podsumujemy i wyróżnimy taniec zorbę, kostiumy starożytnych bogów oraz sałatki.
Wyróżnione prace zostaną wyeksponowane w naszej Szkole na korytarzu.
Serdecznie zapraszamy do obejrzenia powyższej wystawy.


Uczniowie ze Szkoły Podstawowej nr 11 przygotow
ywani przez panią Izabelę Puszkiel - Leńczuk wzięli udział w Dziecięcym Festiwalu Piosenki.
Niezmiernie miło poinformować nam, że w tegorocznej edycji jury przyznało następujące nagrody i wyróżnienia:
Zuzanna Krajewska- WYRÓŻNIENIE
Iga Garbula- WYRÓŻNIENIE z nominacją do Finału Wojewódzkiego Pro Arte
Nikodem Konieczny - LAUREAT z nominacją do Pro Arte
Zespół wokalno - instrumentalny "Eleven" - LAUREAT z nominacją do Pro Arte
Nasze dwie uczenice które przygotowywała
pani Natasza Smirnowa ze Studia Muzycznego Tonika również osiągnęły sukcesy.  
Maja Gizicka otrzymała laureata z nominacja do Pro Arte a Oliwia Wlodarska otrzymała wyróżnienie.
Gratulujemy i zyczymy dalszych sukcesów!



Wpisano15.03.2018r.
A
nkieta dla rodziców przyszłych pierwszoklasistów tutaj:


Wpisano14.03.2018r.
Dnia 15.03.2018r. na  przerwach  przy sklepiku harcerze zaproszą dzieci do wspólnej zabawy, rozdadzą ulotki na temat pierwszych spotkań i zasad zapisania się do drużyny.
Akcja skierowana jest do uczniów klas V-VI.


Wpisano13.03.2018r.
21  marca 2018r. odbędzie się Turniej o bezpieczeństwie oraz konkurs "Matematyka na sportowo". Dzieci zmierzą się z quizem o bezpieczeństwie, zadaniami matematycznymi oraz krzyżówkami.
Impreza kierowana jest do uczniów klas czwartych.


Wpisano:09.03.2018r.
W dniach:  29.03-03.04.2018 r. nie ma zajęć lekcyjnych.
Dyżur pełni  świetlica tylko w budynku Akademii Talentów przy ulicy Rzeźniczka 1 od godziny 6.30 do 16.30.
Wniosek o zorganizowanie opieki w w dniach 29.03-03.04.201
8r. tutaj:
Wnioski należy złożyć w sekretariacie przy ul.Rzeźniczaka 1 lub ul.Spawaczy 3d do 23-03-2018
r.
Informujemy, iż w kwestii obiadów wnioski składane do 23.03.2018 są wiążące. W przypadku rezygnacji w późniejszym terminie odpisy za obiady NIE ZOSTANĄ uwzględnione – dotyczy uczniów z ul. Rzeźniczaka 1.
Dotyczy uczniów z ul. Spawaczy 3d:
Koszt 1 obiadu to 4 zł.
Opłatę za obiady należy uregulować do 23.03.2018, dowód wpłaty należy dołączyć do składanego wniosku.
Numer rachunku bankowego do wpłat za obiady : 35 1020 5402 0000 0202 0379 0771.


Konkurs „ Kangur”
odbędzie się  15 marca od godz.8.00. Na rozwiązanie testu przeznaczone jest 75 minut. W czasie trwania konkursu nie wolno korzystać z kalkulatorów i z technicznych środków łączności. Elementem konkursu jest prawidłowe wypełnienie przez uczestników kart odpowiedzi. Odpowiedzi należy zakreślać czarnym lub niebieskim długopisem bądź miękkim ołówkiem na specjalnych kartach informatycznych. Informacja o przydziale uczniów do sal będzie podana po 12.03.2018r.

Wpisano:08.03.2018r.
6 marca w sali Hydro(za)gadka w Zielonogórskim Ośrodku Kultury odbyła się XXI Biesiada Słowa – Finał Ogólnopolskiego Konkursu Poetyckiego „Miłość niejedno ma imię” dla młodzieży.
GRAND PRIX Konkursu zdobyła
Wiktoria Spruch klasa 7a
ZE nr 9 Zielone Góra
opiekun Dorota Rachmil-Wilczyńska
PIERWSZĄ NAGRODĘ przyznano
Kindze Grzędzie z  klasa 7a
ZE nr 9 Zielone Góra
opiekun Dorota Rachmil-Wilczyńska
Gratulujemy Młodym Poetką i życzymy dalszych sukcesów!


Wpisano:06.03.2018r.
Informujemy, że  konsultacje dla Rodziców z panem Piotrem Bachońskim odbędą się w  
piątek o godzinie 15.05 w sali 111.
Informujemy, że  konsultacje dla Rodziców z panią Pauliną  Marchel odbędą się w czwartek 8.03.18r.o godz 16.00 w pokóju nauczycielskim.

Wpisano:05.03.2018r.
Informujemy, ze konsultacje dla Rodziców odbedą się w dniach: 05.03-09.03.2018r.
Uwaga zmiany!
Szczegółowy grafik tutaj:

Wpisano:02.03.2018r.
14 marca 2018r. o godz.17.00 zapraszamy Rodziców przyszłych pierwszoklasistów na dzień Drzwi Otwartych.
Spotkanie odbędzie się
w budynku przy Rzeźniczka 1 (Akademia Talentów).



Wpisano:27.02.2018r.
1 marca o godzinie 17.30 odbędzie się spotkanie dla rodziców dzieci z klas trzecich na temat pracy szkoły w nowym roku szkolnym 2018/19.  Spotkanie odbędzie się w budynku Akademii Talentów.

Jutro tj. 27.02.2018r. odbędzie się Międzynarodowy konkurs: "Matematyka bez Granic".


5 marca 2018r. o godz.15.30 w sali 112 dla uczniów klas IV-VII odbędzie się Ogólnopolski konkurs z języka angielskiego Galileo.

Szkolny konkurs Piosenki
odbędzie się 07.03.2018r. w godz. 17.00-19.00 w sali 112. Impreza kierowana jest do uczniów klas I-III.

Uczniów klas I-III zapraszamy na
Szkolny Konkurs Recytatorski w dniu 12.03.2018r. o godz.17.00 w sali 113.

Dzień Europejczyka
dla klas VI odbędzie się 21 marca 2018r. o godz. 10.00 w małej sali gimnastycznej.
Podczas konkursu  klasy zaprezentują tańce narodowe poszczególnych krajów, przedstawią plakat
oraz wykażą się wiedzą
dotyczącą państw Europy.


Wpisano:26.02.2018r.
Misja szkoły
Jesteśmy szkołą, która:
- Zapewnia wszystkim uczniom możliwość rozwoju na miarę indywidualnych predyspozycji w atmosferze życzliwości i poczucia bezpieczeństwa
- Kształtuje postawy tolerancji, aktywności, uczciwości i odpowiedzialności
- Wdraża do poszanowania wartości obyczajowych , kulturowych i narodowościowych Polski
- Uczy i pokazuje możliwości uczestnictwa w życiu społecznym klasy, szkoły, miasta, kraju, Europy i Świata  
- Budzi ciekawość dzieci i rozwija zainteresowanie wieloma dziedzinami nauki i sztuki oraz językami obcymi
Zachęca do odważnego patrzenia w przyszłość z przeświadczeniem o możliwości  realizacji swoich marzeń                     i pragnień
- Wpaja świadomość znaczenia kształcenia się przez całe życie poprzez naukę szkolną korzystanie z literatury, Internetu, uczestnictwo w kulturze oraz obserwację życia innych ludzi i kontaktu z innymi


Ankieta dla rodziców uczniów klas 1-7 pt. ,,Sylwetka  absolwenta".  Uprzejmie prosimy o wypełnienie ankiety i odesłanie w celu opracowania sylwetki absolwenta  do programu wychowawczo - profilaktycznego  

Ankieta klasy 1-3 tutaj


Ankieta klasy 4-7 tutaj:



Wpisano:23.02.2018r.
W dniu 26.02.2018r. kasa szkoły czynna od godz. 9.00.

Wpisano:19.02.2018r.
OBIADY W MIESIĄCU MARCU 2018r.

Klasy I
VII uczących się w budynku Szkoły   Podstawowej nr 11
ul.Spawaczy 3D

Wpłaty na obiady przyjmowane są TYLKO na konto szkoły.
Koszt obiadów w  miesiącu MARCU  :
Obiad mały :  69,80  zł.      ( 20 dni X  3,49  zł.)
Obiad duży :   90,00  zł.      ( 20 dni X  4,50 zł.)
Ważne: Wpłaty dokonywane po terminie wyznaczonym przez szkołę, będą zwracane na konto wpłacającego.
WPŁATY ZA OBIADY NA KONTO SZKOŁY
Proszę dokonywać w terminie:  19
23 luty  2018 r.  na konto szkoły:
Zespół Edukacyjny nr 9
ul. Spawaczy 3 D, 65-119 Zielona Góra
Bank PKO BP S.A nr : 35 1020 5402 0000 0202 0379 0771
Ważne:  W tytule przelewu proszę podać koniecznie:  ilość dni obiadowych (wyszczególnione dni obiadowe), w które dziecko będzie chodzić, imię i nazwisko ,klasę, wielkość obiadu  (duży/mały) .
Odpisy za KAŻDY dzień  można zgłaszać w sekretariacie szkoły do godziny 13.00 na dzień następny ; tel. 68 451 89 51



Wpisano:09.02.2018r.
W dniu 8 lutego w sali Hydro(za)gadka w Zielonogórskim Ośrodku Kultury odbył się XX Turniej Jednego Wiersza dla uczniów szkół podstawowych. Jury po wstępnym przeczytaniu 200 wierszy dwustu autorów, do prezentacji dopuściło 49 autorów.
Rada Artystyczna w składzie:
Maria Dokowicz
Elżbieta Wancław-Chłopik
Małgorzata Bugaj
po wysłuchaniu wierszy 49 autorów ze szkół podstawowych w kategoriach klas I-III i klas IV-VII z Zielonej Góry przyznało 8 nagród  i  8 wyróżnień, z czego 6 nagród i dwa wyróżnienia zdobyła nasza szkoła:
NAGRODY
Karolina Maj ZE 9 klasa 4i opiekun Dorota Rachmil- Wilczyńska
Robert Muszyński ZE 9 klasa 7d  opiekun Dorota Rachmil- Wilczyńska
Emilia Dzimitrowicz ZE 9 klasa 6a  opiekun Dorota Rachmil- Wilczyńska
Kamila Talacha ZE 9   klasa 7d opiekun Dorota Rachmil - Wilczyńska
Anna Kotowicz ZE 9  klasa 7a  opiekun Dorota Rachmil- Wilczyńska
Pola Krajewska ZE 9 klasa 5b opiekun Bożena Piczak

WYRÓŻNIENIA
Aurelia Chełmicka ZE 9 klasa 5b opiekun Bożena Piczak
Klaudia Gasek ZE 9   klasa 6a opiekun Dorota Rachmil- Wilczyńska

GRATULUJEMY!!!



LAUREACI SZKOLNEGO KONKURSU PRZEDMIOTOWEGO
Z JĘZYKA POLSKIEGO
ZAKWALIFIKOWANI DO KONKURSU REJONOWEGO

rok szkolny 2017/2018
1. Kamila Talacha KL. 7 95% TAK Dorota Rachmil-Wilczyńska
2. Mateusz Rurzyński KL. 7 90% TAK Dorota Rachmil-Wilczyńska
3. Dawid Frontczak KL. 7 90% TAK Bożena Piczak
4. Kinga Hładka KL.  6 88% TAK Wiesława Grzybowska
5. Maja Gizicka KL. 6 88% TAK Wiesława Grzybowska
6. Karolina Gleń KL. 7 88% TAK Piotr Bachoński
7. Dorota Kuźnik KL. 7 85% TAK Piotr Bachoński
8. Karolina Ignaczak KL. 6 85% TAK Wiesława Grzybowska
9. Iga Garbula KL. 6 85% TAK Anna Jankowska
10. Zofia Wajdzik KL. 7 85% TAK Dorota Rachmil-Wilczyńska
11. Wiktoria Szkwarek KL.  7 85% TAK Dorota Rachmil-Wilczyńska


Wpisano:08.02.2018r.
Planowany program półkolonii:

PONIEDZIAŁEK (12.02.2018r.)
9.00-9.30 – powitanie uczestników półkolonii, podział na mniejsze grupy, pogadanka
o bezpieczeństwie podczas ferii zimowych
9.30-13.00 – wyjście do kina grupa I
9:30-12:30 – Survival - Lotnisko Przylep grupa II i III
12:30 – 14:00 zajęcia w szkole
(kulinarne, taneczne, sportowe, plastyczne)
12.30-14.00 – obiad
14.00 – pożegnanie

WTOREK (13.02.2018r.)
8.15-14:30 – powitanie grup wszystkich –  wyjazd do Muzeum Narodowego Rolnictwa i Przemysłu Rolno – Spożywczego w Komornikach
14.00 – obiad w szkole
14.00 – pożegnanie

ŚRODA (14.02.2018r.)
9.00-9.30 – powitanie grup
9.30-12.30 – Survival Przylep grupa I
9:30 – 12:30 – wyjście do kina grupa II
9:30-12:30 wyjście na basen grupa III
12:30 – 14:00 zajęcia w szkole (kulinarne, taneczne, sportowe, plastyczne)
12.30-14.00 – obiad
14.00 – pożegnanie

CZWARTEK (15.02.2018r.)
9.00-9.30 – powitanie grup, pogadanka o bezpieczeństwie podczas ferii z policją
9.30-13.00 – wyjście do kina grupa III
9:30- 12:30 – wyjście na basen CRS grupa II
9:30- 12:30 – Centrum Nauki Kopernika/ Centrum Przyrodnicze grupa I
12:30 – 14:00 zajęcia w szkole (kulinarne, taneczne, sportowe, plastyczne)
12.30-14.00 – obiad
14.00 – pożegnanie

PIĄTEK (16.02.2018r.)
9.00-9.30 – powitanie grup
9:30- 12:30 – wyjście na basen CRS grupa I
9:30- 12:30 – Centrum Nauki Kopernika/ Centrum Przyrodnicze grupa II i III
12:30 – 14:00 zajęcia w szkole (kulinarne, taneczne, sportowe, plastyczne)
12.30-14.00 – obiad
14.00 – podsumowanie, dyplomy, pożegnanie


UWAGA!
Na terenie szkoły obowiązuje obuwie zmienne
*Program półkolonii może ulec zmianie.




Wpisano:06.02.2018r.
W dniach od 09.02. - 16.02.2018 kasa szkoły będzie nieczynna.

Wpisano:06.02.2018r.
7.02.2018r. w sali 112 odbędą się zajęcia dla klas siódmych w ramach programu ,,Lupo”.
Zajęcia p
oprowadzi asp.  Rafał Biegała.
Tematem spotkania będą: zachowania ryzykowne, bezpieczne zachowania i sposoby unikania zagrożeń,  uzależnienia, zdrowy styl życia, wagary, przemoc, cyberprzemoc- odpowiedzialność prawna.

LAUREACI SZKOLNEGO KONKURSU PRZEDMIOTOWEGO
Z MATEMATYKI

ZAKWALIFIKOWANI DO KONKURSU REJONOWEGO
rok szkolny 2017/2018

1. Mateusz Rurzyński, 7d – 100% - opiekun p. M. Grzegorczyk
2. Uliana Mironowa, 7e -  90% - opiekun p. G. Dachtera
3. Bartosz Snopek, 7c – 85% - opiekun p. M. Grzegorczyk
4. Jakub Bisak, 7b – 85% - opiekun p. L. Filipiak
5. Dawid Frontczak, 7e – 85% - opiekun p. G. Dachtera
6. Dorota Kuźnik, 7b – 85% - opiekun p. L. Filipiak
7. Karol Bojarski, 7c – 85% - opiekun p. M. Grzegorczyk
8. Karolina Ignaczak, 6e – 85% - opiekun p. G. Dachtera
9. Nikodem Konieczny, 6c – 85% - opiekun p. M. Grzegorczyk
10. Kinga Baer, 7b – 85% - opiekun p. L. Filipiak
11. Jagoda Jankowska, 7c – 85% - opiekun p. M. Grzegorczyk
12. Kinga Grzęda, 7a – 85% - opiekun p. G. Dachtera


Wpisano:05.02.2018r.
Jutro tj.
6.02.2018r. w godz. 8.50 -14.15 odbędzie się Turniej ,, Stop cyberprzemocy”.
Impreza kierowana jest do uczniów klas czwartych i piątych.


Szkolny Konkurs Recytatorski
dla uczniów naszej szkoły odbędzie się 12 marca 2018r. o godz. 17.00 w sali 113 w dużym budynku.
Klasę może reprezentować jedna osoba wyłoniona w toku eliminacji klasowych.
Eliminacje miejskie do Lubuskiego Konkursu Recytatorskiego odbędą się w ZOK-u na Festiwalowej 10 kwietnia od godz. 9.00.


Wpisano:02.02.2018r.
Zebranie w klasie 6c odbędzie się w czwartek 08.02 0 godzinie 17.00 w sali 316.
Informujemy, że zebrania z rodzicami odbędą się w dniach 6.02-7.02.2018r. Szczegółowy grafik


tutaj:

LAUREACI SZKOLNEGO KONKURSU PRZEDMIOTOWEGO Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO ZAKWALIFIKOWANI DO KONKURSU REJONOWEGO - rok szkolny 2017/2018
1. Tymoteusz Meuss, 5d - 92.5% - opiekun p. A. Raubo
2. Kamila Talacha, 7d - 90% - opiekun p. K. Flieger
3. Iliana Więckowska, 7d - 90% - opiekun p. K. Flieger
4. Oskar Polański, 5d - 87.5% - opiekun p. A. Raubo
5. Pascal Meuss, 7b - 87.5% - opiekun p. A. Ciesielska

Z przyjemnością informujemy, że znamy już „Mistrzów ortografii i interpunkcji”. W roku szkolnym 2017-2018 odbył się dwuetapowy konkurs „Z ortografią i interpunkcją za pan brat” (I etap – grudzień 2017, a drugi – styczeń 2018). Gratulujemy uczniom i życzymy im dalszych sukcesów. Oto lista zwycięzców.
Kl. IV
I miejsce
Karolina Nieczkowska, 4 f
Filip Rejtan, 4 f
Julia Walkowicz, 4 g
II miejsce
Wiktor Kulikowski, 4 c
III miejsce
Marcel Jędrzychowski, 4 a
Wyróżnienia
Marcin Cholewa, 4 f
Lena Przybysz, 4 f

Kl. V
I miejsce
Julia Gałecka, 5 f
II miejsce
Iga Palewska, 5 b
III miejsce
Aurelia Chełmicka, 5 b
Piotr Stachurski, 5 f
Wyróżnienia
Weronika Fijałkowska, 5 c
Michał Jasiński, 5 d

Kl. VI
I miejsce
Iga Garbula, 6 c
Kinga Hładka, 6 e
II miejsce
Oliwia Blumensztain, 6 c
III miejsce
Jan Żyto, 6 e
Wyróżnienie
Patrycja Mielcarek, 6 d

Kl. VII
I miejsce
Alicja Maciejewska, 7 c
Mateusz Rurzański, 7 d
II miejsce
Karolina Gleń, 7 b
III miejsce
Gabriela Łukasik, 7 b
Wyróżnienie
Zofia Jankowska, 7 e



Wpisano:01.02.2018r.
LAUREACI SZKOLNEGO KONKURSU PRZEDMIOTOWEGO
Z JĘZYKA NIEMIECKIEGO
ZAKWALIFIKOWANI DO KONKURSU REJONOWEGO
rok szkolny 2017/2018


1. Kinga Hładka, 6e  – 90%- opiekun p. G. Wojnakowska
2. Dorota Kuźnik, 7b – 90%- opiekun p. Alicja Sobańska
3. Karolina Gleń, 7b – 89%- opiekun p. Alicja Sobańska
4. Maja Gizicka, 6e – 6 -86%- opiekun p. G. Wojnakowska
5. Kinga Bear, 7b -85%- opiekun p. Alicja Sobańska
6. Emilia Malarz, 7b -85%- opiekun p. Alicja Sobańska
7. Kinga Grzęda, 7a – 85%- opiekun p. Alicja Sobańska


Wpisano:31.01.2018r.
W piątek 2 lutego 2018r. o godz. 10:30, odbędzie się szkolny etap Konkursu Przedmiotowego z Matematyki.  Uczniowie będą pisali  test konkursowy w salach: 312, 319, 321 i 322.

N
asi wolontariusze uczestniczyli m.in. w bloku zajęć:Jestem” – „ja”. Odwiedzili podopiecznych ośrodka wsparcia "Kolory Życia".
Zapraszamy na spotkania koła wolontariatu
we wtorki od godz. 15.00 do 17.00, sala 310b.

Wpisano:29.01.2018r.
Wyjątkowo tylko w klasie 3f zebranie odbędzie się
1 lutego /czwartek/ o godzinie 16:30 w sali 222.

Wpisano:28.01.2018r.
Informujemy, że 31.01.2018r. o godz 18.00 w sali 112/113 odbędzie się spotkanie  z Radą Rodziców.

5.02.2018r. o godz 16.00 w sali 113 odbędzie się konkurs piosenki angielskiej Golden Oldies – dla klas IV-VII.

Wpisano:23.01.2018r.
Szkolny konkurs „Z ortografią i interpunkcją za pan brat” – terminy
II etap

25. 01. 2018 (czwartek) – uczniowie klas IV i V
11.30 – uczniowie klas IV (4a, 4b, 4c, 4d, 4f, 4g, 3h, 4i) – biblioteka
12.30 – uczniowie klas V (5b, 5c, 5d, 5e, 5f, 5g) – biblioteka

26. 01. 2018 (piątek) – uczniowie klas VI i VII
12. 30 – uczniowie klas VI (6c, 6d, 6e) i uczniowie klas VII (7a, 7b, 7c, 7d, 7e) – biblioteka

II etap – przepisać bezbłędnie tekst (fragment książki - uczniowie klas IV-V; hasła z poradnika językowego uczniowie klas VI-VII).

Szczegółowych informacji udziela szkolny organizator konkursu Justyna Wypychowska, s. 322.

Wpisano:20.01.2018
OBIADY W MIESIĄCU LUTYM 2018 R.
Klasy I – VII uczących się w budynku Szkoły   Podstawowej nr 11
ul.Spawaczy 3D
Wpłaty na obiady przyjmowane są TYLKO na konto szkoły.
Koszt obiadów w  miesiącu LUTYM ( ferie zimowe;  12 – 25 .02.2018 )  :
Obiad mały :  34,90  zł.     ( 10 dni X  3,49  zł.)
Obiad duży :  45,00  zł.      ( 10 dni X  4,50 zł.)        
Ważne!!  Wpłaty dokonywane po terminie wyznaczonym przez szkołę, będą zwracane na konto wpłacającego
.
WPŁATY ZA OBIADY NA KONTO SZKOŁY

Proszę dokonywać w terminie:  22 – 26 stycznia  2018 r.  na konto szkoły:
Zespół Edukacyjny nr 9
ul. Spawaczy 3 D,
65-119 Zielona Góra
Bank PKO BP S.A nr : 35 1020 5402 0000 0202 0379 0771
Ważne:  W tytule przelewu proszę podać koniecznie:  ilość dni obiadowych (wyszczególnione dni obiadowe)  , w które dziecko będzie chodzić, imię i nazwisko ,klasę, wielkość obiadu  (duży/mały) .
Odpisy za KAŻDY dzień  można zgłaszać w sekretariacie szkoły do godziny 13.00 na dzień następny ; tel. 68 451 89 51


Wpisano:18.01.2018r.
SZANOWNI RODZICE!

Serdecznie zapraszamy Wasze dzieci do uczestnictwa w zorganizowanych w naszej szkole PÓŁKOLONIACH ZIMOWYCH w pierwszym tygodniu ferii tj. w dniach
od 12.02. do 16.02.2018r. Uczestnikom półkolonii zapewniamy zajęcia zorganizowane od 9.00 do 14.00 oraz ciepły posiłek, wodę do picia i różne atrakcje a min.:
wyjazd do Muzeum Narodowego Rolnictwa i Przemysłu Rolno
Spożywczego w Komornikach,
wyjście do Centrum Rekreacyjno-Sportowego na basen,
wyjście do Cinema City,
wyjście do Centrum Nauki Keplera – Centrum Przyrodniczego,
podchody - survival na Lotnisko w Przylepie,
interesujące zajęcia plastyczne, komputerowe, taneczne, sportowe i kulinarne, konkursy i zabawy.
Możemy zapewnić także opiekę świetlicową przed zajęciami od godziny 7.00 oraz po zajęciach do godziny 16.00
Całkowity koszt pobytu w godzinach od 9.00 do 14.00 wynosi 140 zł, a wraz z opieką świetlicową od 7.00 do 16.00
170 zł.
Liczba miejsc jest ograniczona!!!
Zapisy w kasie szkoły od 24.01.2018r.
do 29.01.2018r. lub wyczerpania miejsc
Zapisu można dokonać wyłącznie wtedy, gdy wpłacając pieniądze mamy wypełnioną kartę kwalifikacyjną /do pobrania w kasie szkoły lub ze strony www.ze9zg.edu.pl.
W trakcie zapisów nie stosujemy tzw. rezerwacji.           
ZAPRASZAMY!!!

karta do pobrania tutaj

regulamin tutaj:

Informujemy, że
ferie będą odbywały się w budynku głównym, ul. Spawaczy 3d.
Godziny pracy kasy szkoły w dniach zapisów na półkolonię :
środa
8-16
czwartek 8-16
piątek 8-11 i  14-15:30
poniedziałek 8-16
.

Wpisano:16.01.2018r.
Z radością informujemy, że w szkolnym konkursie: "św. Albert Chmielowski-być dobrym jak chleb" przyznano następujące wyróżnienia.
I miejsce Weronika Prońko
II miejsce Karolina Kremer
III miejsce Milena Kotowicz
Wyróżnienia:
Justyna Żuk
Martyna Grysak
Antoni Wajdzik
Gratulujemy!

Wpisano:15.01.2018r.
Informujemy, że 17.01.2018r. w godz. 8.50-13.15 w sali 112 odbędzie się spektakl ,,Kurnik Kultury”w wykonaniu Teatru ,,Lalka W Trasie”.
To pełne radości, zabawnych zwrotów akcji i czarodziejskich przeżyć przedstawienie.

Wpisano:09.01.2018r.
Z radością informujemy, że zespół wokalno-instrumentalny "Eleven" (pod opieką p. Izabeli Puszkiel-Leńczuk) zajął II miejsce w Ogólnopolskim Dziecięcym Festiwalu Kolęd i Pastoralek w Legnicy.
Serdecznie gratulujemy!

Wpisano:08.01.2018r.
Lekcja teatralna
to zwiedzanie Lubuskiego Teatru od kulis. W trakcie spaceru grupa dowiaduje się, jak zbudowana jest maszyneria sceniczna, poznaje zawody teatralne i pracę osób, których nie widać z teatralnego fotela. Dziś taką możliwość mieli uczniowie klasy 4c wraz z wychowawcą p. Szkalińską.

Wpisano:05.01.2018r.
Informujemy, że 8.01.2018r. w godz. 8.00-11.20 w sali 113 odbędą się spotkania psychoedukacyjne na temat cyberprzemocy. Spotkanie kierowane jest do uczniów klas VI, VII.

Wpisano:22.12.2017r.

Z okazji świąt składamy życzenia

przeżywania Bożego Narodzenia w zdrowiu,


radości i ciepłej, rodzinnej atmosferze.


Kolejny zaś 201
8 Rok niech będzie czasem

pokoju oraz realizacji osobistych zamierzeń.


Niech Nowy Rok obdaruje Was pomyślnością.




Informujemy, że w grafiku konsultacji nastąpiły zmiany. Nowy grafik


tutaj:

W dniach:  27-29 grudnia  2017 r. (środa, czwartek, piątek) nie ma zajęć lekcyjnych.
Dyżur pełni  świetlica tylko w budynku Akademii Talentów przy ulicy Rzeźniczka 1 od godziny 6.30 do 16.30.

Wniosek o zorganizowanie opieki w w dniach 27-29.12.2017 tutaj:
Wnioski należy złożyć w sekretariacie przy ul.Rzeźniczaka 1 lub ul.Spawaczy 3d do 20-12-2017.
Informujemy, iż w kwestii obiadów wnioski składane do 20.12.2017 są wiążące. W przypadku rezygnacji w późniejszym terminie odpisy za obiady NIE ZOSTANĄ uwzględnione – dotyczy uczniów z ul. Rzeźniczaka 1.
Dotyczy uczniów z ul. Spawaczy 3d:
Koszt 1 obiadu to 4 zł.

Opłatę za obiady należy uregulować do 20.12.2017, dowód wpłaty należy dołączyć do składanego wniosku.
Numer rachunku bankowego do wpłat za obiady : 35 1020 5402 0000 0202 0379 0771.



Wyniki konkursu plastycznego English Christmas – Christmas Cards na najpiękniejszą kartkę świąteczną z życzeniami w języku angielskim:
1 miejsce - Aleksandra Jersz - 6a
2 miejsce - Karolina Kremer - 4e
3 miejsce - Mikołaj Raunke - 5c

wyróżnienie:
Patryk Grzegrzółka - 6c
Julita Buchert - 4d
Michał Óziembłowski - 4e
Agata Pochanke - 7c


Wpisano:20.12.2017r.
W najbliższy piątek, 22 grudnia, zapraszamy do udziału w kolejnym Dniu Anioła.
To dzień, w którym w naszej szkole króluje biel. Oprócz białego ubioru mile widziane są też anielskie atrybuty.

Klasa 3aAT zdobyła główną nagrodę w Konkursie Szopek Bożonarodzeniowych zorganizowanych przez Stowarzyszenie Pro Cultura et Musica im. Edyty Stein w Zielonej Górze.
Gratulujemy!

W szkole odbył się już III SZKOLNY FESTIWAL KOLĘD I PASTORAŁEK.
Uczniowie swoimi występami wprowadzili nas w świąteczny nastrój. Profesjonalne jury tj. Studentki Edukacji Muzycznej z UZ przyznały następujące nagrody i wyróżnienia:
I miejsce - Iga Garbula VI c
II miejsce - Jakub Jarosi IV h
III miejsce - Oliwia Włodarska IV c
Wyróżnienia:
Wiktoria Szkwarek VII d,
Zuzanna Krajewska V c,
Wiktoria Rybczyńska IV c.
Organizator Izabela Puszkiel - Leńczuk"
Gratulujemy!



Wpisano:18.12.2017r.
W dniach 21,22 XII 2017 (czwartek,piątek) kasa szkoły będzie nieczynna.

OBIADY W MIESIĄCU STYCZNIU 2017 R.
Koszt obiadów w styczniu w Akademii Talentów 88zł (22x4)

Klasy I
VII uczących się w budynku Szkoły   Podstawowej nr 11
ul.Spawaczy 3D
Wpłaty na obiady przyjmowane są TYLKO na konto szkoły.
Koszt obiadów w  miesiącu STYCZNIU  ( 22  dni  - od 2 stycznia)  :
Obiad mały :  76,78  zł.     ( 22 dni X  3,49  zł.)
Obiad duży :  99,00  zł.      ( 22  dni X  4,50 zł.)      
Ważne! Wpłaty dokonywane po terminie wyznaczonym przez szkołę, będą zwracane na konto wpłacającego.
WPŁATY ZA OBIADY NA KONTO SZKOŁY
Proszę dokonywać w terminie:  18
22 Grudnia  2017 r.  na konto szkoły:
Zespół Edukacyjny nr 9
ul. Spawaczy 3 D,65-119 Zielona Góra
Bank PKO BP S.A nr : 35 1020 5402 0000 0202 0379 0771
Ważne:  W tytule przelewu proszę podać koniecznie:  ilość dni obiadowych (wyszczególnione dni obiadowe)  , w które dziecko będzie chodzić, imię i nazwisko ,klasę, wielkość obiadu (duży/mały) .

W dniu 16.12.2017 r. ( sobota) w Poznaniu ogłoszone zostały wyniki XXXV Ogólnopolskiego Konkursu Poetyckiego Młodzieży Szkolnej " O Laur Wierzbaka"
Miło nam poinformować ,że Laureatka "Lauru Wierzbaka " ( nagroda główna ) została Wiktoria Spruch klasa VII a opiekun :Dorota Rachmil Wilczyńska.
Ponad to
wyróżnienie I stopnia zdobyli Aleksandra Mikołajska 6a, Amelia Piasecka 6a, Kamila Talacha 7a, opiekun Dorota Rachmil Wilczyńska.
wyróżnienie II stopnia zdobyli Mateusz Rurzańska 7d, Kinga Grzęda 7a, Anna Kotowicz 7a, Robert Muszyński 7d; opiekun Dorota Rachmil Wilczyńska


Wyróżnienie III stopnia zdobyli:
Milena Kotowicz kl.4e
Gabriela Malak kl. 4e
Pola Przygoda kl. 4d
Julia Nowak 5b
Aurelia Chełmicka 5b
Pola Krajewska 5b
Kacper Duda 7e
Opiekun: Bożena Piczak

Wpisano:17.12.2017r.
Szkolny konkurs „Z ortografią i interpunkcją za pan brat” – terminy

20. 12. 2017 (środa) – uczniowie klas V
14.20 – 5a, 5b, 5c; 14.50 – 5d, 5e; 15.20 – 5f, 5g (sala 322)

21. 12. 2017 (czwartek) – uczniowie klas IV i VI
11.30 – 4a, 4c, 4d; 12.00 – 4b, 4e, 4f; 12.30 – 4i, 4h; 13.00 – 4g, 4j (biblioteka)
14.20 – 6a, 6b, 6c; 14.50 – 6d, 6e (sala 322)

22. 12. 2017 (piątek) – uczniowie klas VII
13. 30 – 7a, 7b, 7c; 14.00 – 7d, 7e (sala 322)

Szczegółowych informacji udziela szkolny organizator konkursu Justyna Wypychowska, s. 322.


Wpisano:12.12.2017r.
Dnia 13.12.2017 r.tj. w środę kasa szkoły czynna od godz. 9.00.

Serdecznie zapraszam na III SZKOLNY FESTIWAL KOLĘD I PASTORAŁEK ( IV-VII ), który odbędzie się 18.12.2017r
w poniedziałek o godz. 16.00 w sali 113.
Organizator Izablea Puszkiel- Leńczuk


Dnia 7 grudnia 2017 roku w naszej szkole odbyły się warsztaty - "Matematyczne origami" realizowane w ramach projektu mPotęga "Matematyka w przyrodzie i architekturze". W zajęciach brali udział uczniowie i rodzice klas IV -VII. W czasie warsztatów wręczone zostały nagrody laureatom konkursu fotograficznego. Rodzice naszych uczniów mieli także okazję, sprawdzić swoją wiedzę matematyczną, rozwiązując test na platformie edukacyjnej Kahoot. Wszystkim zwycięzcom gratulujemy. Było to ostatnie spotkanie projektowe. Rodzicom i uczniom bardzo dziękujemy za udział w naszym przedsięwzięciu. M.Grzegorczyk i L.Filipiak




Wpisano:11.12.2017r.
Szkolny konkurs „Z ortografią i interpunkcją za pan brat”

Regulamin
1. Kategorie wiekowe uczestników: uczniowie klas IV-VII.
2. Zgłoszenia: uczeń zgłasza się do nauczyciela języka polskiego.
3. Etapy konkursu i ich zakres:
I etap – test (19.-22. 12. 2017). Należy:
a) rozwiązać zadania typu ABCD (jedna odpowiedź prawidłowa);
b) wykazać się znajomością zasad ortograficznych;
c) podpisać obrazki wyrazami (archaizmy), które są nazwami, np. zwierząt, roślin, przedmiotów, zawodów (wyrazy będą podane, będzie ich więcej niż obrazków).
d) wstawić przecinki.
Kl. 4 – zasady pisowni wyrazów z rz, ż, u, ó, ch, h oraz zasady pisowni wyrazów małą i wielką (dużą) literą; zastosowanie znaków interpunkcyjnych;
Kl. 5 – zasady pisowni wyrazów z rz, ż, u, ó, ch, h, cząstką -by oraz zasady pisowni wyrazów małą i wielką (dużą) literą; zasady pisowni zakończeń -i, -ii, -ji; zastosowanie znaków interpunkcyjnych;
Kl. 6 – zasady pisowni wyrazów z rz, ż, u, ó, ch, h, cząstką -by oraz zasady pisowni wyrazów małą i wielką (dużą) literą; zasady pisowni zakończeń -i, -ii, -ji oraz nie z różnymi częściami mowy; zastosowanie znaków interpunkcyjnych;
Kl. 7 – zasady pisowni wyrazów z rz, ż, u, ó, ch, h, cząstka -by oraz zasady pisowni wyrazów małą i wielką (dużą) literą; zasady pisowni zakończeń -i, -ii, -ji oraz nie z różnymi częściami mowy (z wyjątkami); zastosowanie znaków interpunkcyjnych.
II etap – przepisać bezbłędnie tekst, np. fragment książki, hasła słownikowego (23.-26. 01. 2018).
Do II etapu przechodzi osoba, która zdobyła 75% poprawnych odpowiedzi w I etapie konkursu.
4. Wyniki:
I etap – kartka z informacjami zostanie umieszczona w holu szkoły – 12 stycznia 2018.
II etap – kartka z informacjami zostanie umieszczona w holu szkoły – 2 lutego 2018.
5. Materiały:
 Markowski Andrzej, Język polski. Poradnik prof. Markowskiego, Warszawa, Langenscheidt [b.r.].
 Słownik ortograficzny.
 Włodarczyk Barbara, Interpunkcja na szóstkę. Szkoła podstawowa, gimnazjum, Kraków, Księgarnia Wydawnicza Skrzat 2010.
 www.poprawnapolszczyzna.pl (zakładka „Z ortografią na co dzień”).
Szczegółowych informacji udziela szkolny organizator Justyna Wypychowska, s. 322.


Z radością informujemy, że uczennica nasze szkoły Kinga Hładka (kl.6e) zdobyła I miejsce w V Zielonogórskim Dyktandzie z Języka Niemieckiego, organizowanym
przez Instytut Filologii Germańskiej Uniwersytetu Zielonogórskiego wspólnie z Towarzystwem Społeczno-Kulturalnym Mniejszości Niemieckiej w Zielonej Górze.
Opiekun: Grażyna Wojnakowska

Gratulujemy!


Wpisano:06.12.2017r.
W dniu 08.12.2017 r. tj. piątek kasa szkoły będzie nieczynna.

6.12.2017r. w godz. 8.00-8.45 odbył się Turniej Mikołajkowy klas drugich. Po rywalizacji sportowej nadszedł czas zabawy i prezentów. Jutro swoją zabawę będą mieli uczniowie klas pierwszych.

Wpisano:05.12.2017r.
Akcja KOMÓRKOMANIA w SP 11
Szanowni Państwo!
We wtorek i w środę (w czasie zebrań z rodzicami) od 16 do 19 w naszej szkole odbędzie się akcja rejestracji potencjalnych Dawców szpiku wraz ze zbiórką pieniężną.
Podczas akcji wszystkie zdrowe osoby w wieku 18-55 lat mogą bezpłatnie zarejestrować się w bazie potencjalnych dawców komórek macierzystych.
Zajmuje to tylko chwilę, polega na przeprowadzeniu wstępnego wywiadu medycznego, wypełnieniu formularza z danymi osobowymi oraz pobraniu wymazu z błony śluzowej wewnętrznej strony policzka.
Zapraszamy.


Wpisano:04.12.2017r.
Informujemy, że klasy I nie będą miały zebrań z Rodzicami w miesiącu grudniu.
Grafik pozostałych spotkań tutaj:

Już wkrótce odbędzie się SZKOLNY FESTIWAL KOLĘD I PASTORAŁEK
Zapisy trwają do 12 grudnia! ( u nauczycielki muzyki w sali 317)
Zapraszam chętnych uczniów,  do zaprezentowania kolędy,  pastorałki lub świątecznej piosenki...

W dniu 30 listopada odbył sie w naszej szkole  po raz kolejny Międzyszkolny Konkurs Językowy " Potyczki Językowe"
W konkursie wzięło udział 7 drużyn z j.angielskiego i 5 drużyn z j.niemieckiego z zielonogórskich szkół podstawowych.
Oto wyniki:
Jezyk angielski:
I m - SP 11
IIm-SP 15
IIIm- SP 18

Jezyk niemiecki:
Im - PSP 7
IIm- SP 11
IIIm - SP 18


Wpisano: 30.11.2017r.
Szkolny Turniej "Mistrz Klawiatury"

Szybkość pisania będzie sprawdzana za pomocą programu Q-Typing, 7 grudnia 2017 r. godzina13:30 - 15:05, sala 311
Test trwa około 0,5 godziny, uczniowie przychodzą w dogodnym dla siebie czasie w godzinach od 13:30 do 15:05.
Regulamin konkursu klas IV- VII „Mistrz Klawiatury”
Zagadnienia ogólne:
1. Konkurs skierowany jest do uczniów klas IV- VII.
Cele konkursu:
1. Rozwijanie zainteresowań informatycznych
2. Doskonalenie technik szybkiego pisania
3. Ćwiczenie poprawności pisania
4. Rozwijanie zdrowej rywalizacji pomiędzy uczniami
Termin
1. Konkurs odbędzie się w sali informatyki 311, 7 grudnia 2017 r.
2. Konkurs zostanie przeprowadzony za pomocą programu q-type.
Zakres wiedzy i umiejętności w poszczególnych kategoriach
1. Zakres wiedzy obejmuje szybkość i poprawność pisania na klawiaturze.
2. Kategorie: Klasy IV, Klasy V, Klasy VI, Klasy VII
Wyniki zostaną opublikowane na tablicy ogłoszeń w sali 311 oraz 217, 14 grudnia 2017 r.


Spotkanie dla Rodziców uczniów klas 7 pt:"Zagrożenia" odbędzie się 5 grudnia o godz. 16.30 w sali 112. Spotkanie poprowadzą pracownicy Towarzystwa Rozwoju Rodziny.


Wpisano:28.11.2017r.
W czwartek 7 grudnia 2017 rokuw sali 113, o godzinie 17.00 odbędą się warsztaty dla rodziców i uczniów klas IV-VII pt.„Matematyczne origami”, w ramach projektu mPotęga
„Matematyka w przyrodzie i architekturze”.
Podczas warsztatów odbędzie się podsumowanie konkursu fotograficznego, w którym wzięli udział uczniowie naszej szkoły.
Na zakończenie spotkania zostanie przeprowadzony konkurs matematyczny dla rodziców (prosimy o zabranie telefonów).
Serdecznie zapraszamy! M. Grzegorczyk i L. Filipiak


Wpisano:21.11.2017r.
W czwartek 16.11.2017 r. uczniowie naszej szkoły w składzie: Podedworny Jan, Lubert Szymon, Charczuk Arkadiusz oraz Burak Sara reprezentowali SP 11 w Międzyszkolnym Turnieju Szachowym Szkół Podstawowych organizowanym przez MOSiR Zielona Góra. W turnieju udział wzięło dziewięć szkół, a nasza reprezentacja zajęła 5 miejsce."


Zwycięscy konkursu plastycznego kl.1-3- " Kocham Moje Miasto":
1 miejsce- Martyna Szafraniec kl.3c
2 miejsce- Piotr Filar kl.3e
3 miejsce - Hanna Kucharska kl.3c oraz Kajetan Misiaszek kl.3f
Gratulujemy!
Organizator- koordynator zespołu wychowawczego kl.1-3- A.Kudłaszyk


Wpisano:18.11.2017r.
16 listopada piętnaścioro uczniów klas trzecich SP 11 uczestniczyło w Międzynarodowym Konkursie Informatycznym "Bóbr". Konkurs trwa jedną godzinę zegarową i jest realizowany w czasie rzeczywistym w internecie. Uczniowie pisali pod nadzorem nauczyciela.
Uczestnikom gratulujemy i z niecierpliwością czekamy na oficjalne wyniki
Więcej informacji o konkursie można znaleźć na stronie www.bobr.edu.pl


Wpisano:17.11.2017r.
HARMONOGRAM DNI ZDROWIA KLASY I-III 22-24.11.2017r. tutaj:

HARMONOGRAM DNI ZDROWIA KLAS IV – VII 22-24.11.2017tutaj:


Wpisano:15.11.2017r.
Od kilku lat systematycznie co roku,  w miesiącu listopadzie prowadzone są warsztaty dla uczniów klas pierwszych i ich rodziców , mające na celu upowszechnienie wiedzy na temat pracy z dzieckiem w domu, aby zapobiegać trudnościom edukacyjnym w latach póżniejszych. Na warsztatach można poznać ćwiczenia rozwijające percepcję wzrokową i słuchową , niezbędne do opanowania prawidłowej techniki czytania i pisania, ćwiczenia motoryki małej i dużej potrzebne do płynności ruchów .Podczas zabaw dzieci kształcą też umiejętności liczenia, przeliczania, porównywania wielkości, mierzenia, ważenia. Warsztaty prowadzone są przez doświadczonych w pracy z dzieckiem pedagogów:terapeutę-Bogumiłę Kosowicz i logopedę Ewę Banasiak-Macherską .Odbywają się co tydzień, we wtorki , o godzinie 18.00 przez cały miesiąc listopad.


W dniach 22-24 listopada, w szkole będą trwały DNI ZDROWIA. Serdecznie zapraszamy do udziału w ich obchodach wszystkich uczniów, nauczycieli, wychowawców.

Wpisano:10.11.2017r.
Informacja o konkursach przedmiotowych tutaj:      
          
Terminarz konkursów przedmiotowych tutaj:


15.11.2017r. w sali 113 odbędzie się Apel z okazji Narodowego Święta Niepodległości.

Kolejny raz uczniowie naszej szkoły zostali laureatami konkursu w ramach kampanii Zachowaj Trzeźwy Umysł
Sa to:
Marcin Filipczuk kl5f
Nadia Rybczyńska kl7c
Oliwia Boroch kl. 7c
Katarzyna Mikołajczk kl7c
Opiekę nad konkursem sprawowały p. Jolanta Ofiarska i p. Anna Bąk
Gratulujemy



Sukcesy w konkursie plastycznym pt. Drogi do Niepodległości organizator Muzeum w Drzonowie
Laureaci:
Nadia Drozdek kl. 3c
Emilia Rutkowska kl. 3c
Hanna Kucharska kl.3c
Lena Brodecka kl.3c
opiekunem klas I-III była  p. Iwona Purowska

Alicja Kotlarska kl.5b
Aurelia Chełmicka kl.5b
Wiktoria  Kasperek kl.5e
Justyna Żuk kl.5d
opiekunem klas4-6 była p. Jolanta Ofiarska

Uroczyste otwarcie wystawy i wręczenie nagród odbędzie się 11.11.2017r. w Muzeum Wojskowym  w Drzonowie o godz. 13.00
Gratulujemy i zapraszamy




Wpisano:08.11.2017r.

Turniej "Omnibus" odbędzie się 9 listopada o godz.11.00 w małej sali gimnastycznej. Impreza kierowana jest do uczniów klas drugich.


Wpisano:07.11.2017r.
9 listopada (czwartek) 2017r. o godz.17.30 w sali 113 odbędzie się spotkanie Rady Rodziców.

Z okazji zbliżającego się Międzynarodowego Dnia Osób Niepełnosprawnych zapraszamy klasy integracyjne do wzięcia udziału w konkursie plastycznym pod hasłem
„Jesteśmy razem – integracja w naszych oczach”
1. Konkurs skierowany jest do dwóch kategorii wiekowych:
a) uczniowie klas I-III
b) uczniowie klas IV-VII
2. Zadaniem konkursowym jest wykonanie pracy plastycznej na podany temat.
3. Format pracy: kartka A-4
4. Preferowane techniki: rysunek, malarstwo, techniki mieszane, grafika komputerowa (wydruk)
5. Zgłoszone prace muszą zawierać na odwrocie: imię i nazwisko autora, klasa.
Prace należy składać w sali 330 (B. Trela, A. Kudłaszyk) do 23 listopada 2017r.

Wpisano:06.11.2017r.
Godziny pracy kasy:
Poniedziałek:   
  7.30 – 9.30
                     14.30 - 15.30
Wtorek:            
 7.30 – 9.30
                     14.30 - 15.30
Środa:             14.30 - 16.00
Czwartek:        
14.30 - 16.00
Piątek:              
 7.30 – 9.30
                       14.30 - 15.30

Klasy I-III zapraszamy 16 listopada 2017r. w godz.8.50-13.15 do małej sali gimnastycnej, gdzie odbędzie się festiwal piosenki patriotycznej.

Wpisano:02.11.2017r.
30 listopada 2017r. o godz.13.00 w sali 113 odbędzie się Międzyszkolny konkurs "Potyczki językowe"
dla klas V. Uczniowie wykażą się wiedzą dotyzącą znajomości kultury krajów niemieckojęzycznych oraz Australii i Nowej Zelandii.

Wpisano:31.10.2017r.
Ogólnopolski konkurs dla klas 1-3 pt. "Wokół symboli narodowych" odbędzie się w piątek 19.11.2017r.

Wpisano:30.10.2017r.
Informujemy, że konsultacje dla Rodziców odbędą się w listopadzie. Szczegółowy grafik w zakładce dla Rodziców-konsultacje.

Spotkanie profilaktyczne realizowane w ramach wojewódzkiego programu profilaktyki ,,Lupo” dla uczniów klas I-IV szkoły podstawowej ,, Bezpieczny uczeń" odbędzie się w dniach 23.10.2017,  24.10.2017 oraz 25.10.2017.
Pogadankę poprowadzi mł. aspirant pan Rafał Biegała
w małej sali gimnastycznej.

W dniach:  2-3 listopada  2017 r. (czwartek, piątek) nie ma zajęć lekcyjnych.
Dyżur pełni  świetlica tylko w budynku Akademii Talentów przy ulicy Rzeźniczka 1
od godziny 6.30 do 16.30
Rodzice dzieci z budynku przy ul.Spawaczy deklaruj
ący korzystanie z opieki świetlicy wraz z obiadem, podpisują oświadczenie i dokonują wpłaty za obiad do 31 paździenika 2017r. na konto szkoły.
Koszt obiadu 4zł za dzień
.
Rodzice dzieci z budynku Akademii Talentów korzystający z obiadów odliczają koszty za dzień 3 i 4 listopada jeśli dziecko nie będzie w tych dniach korzystało z opieki i jadło obiadu.



Wpisano:19.10.2017r
Dnia 26 października 2017 rokuw sali 113, o godzinie 17.30 odbędą się warsztaty dla rodziców i uczniów klas IV-VII
pt.„Gry matematyczne”,w ramach projektu mPotęga  „Matematyka w przyrodzie i architekturze”.
Serdecznie zapraszamy
Organizatorzy: M. Grzegorczyk i L. Filipiak

W środę 18.10.2017 roku odbył się X Turniej Szachowy o Puchar Dyrektora Szkoły. Uczestnicy rozegrali 5 rund systemem szwajcarskim, po których wyłoniono zwycięzców.
Puchar i I m-ce zdobył Podedworny Jan z klasy 3a AT,
II m-ce Lubert Szymon z klasy 6c,
III m-ce Charczuk Arkadiusz z klasy 6e.
Najlepszą dziewczyną na turnieju okazała się Burak Sara z klasy 4f."
Gratulujemy!

Wpisano:18.10.2017r.
Kasa szkoły będzie nieczynna do 20.10.2017r.

Wpisano:12.10.2017r.
Regulamin Szkolnego Konkursu Fotograficznego „Matematyka w przyrodzie i architekturze"
tutaj:

W dniu 25 października 2017 roku, odbędzie się wyjście uczniów klas VI-VII,do Muzeum Ziemi Lubuskiej,
w ramach projektu mPotęga
„Matematyka w przyrodzie i architekturze”
Chętni uczniowie mogą zgłaszać się do swoich nauczycieli matematyki.

Organizatorzy: M. Grzegorczyk i L. Filipiak




Wpisano:11.10.2017r.
W dniu 13.10.2017 ( piątek) kasa szkoły będzie nieczynna.

Wpisano:09.10.2017r.
Zapraszamy na uroczystość Pasowania, która
odbdzie się 10 października o godz.17.00 w dużej sali gimnastycznej.

Nasza szkoła bierze udział w
projekcie „Świat nauki – nowe standardy edukacji w szkołach zielonogórskiego Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego”.
W ramach projektu uczniowie klas IV-VI wychodzą wraz
wychowawcami do  do Centrum Przyrodniczego

Wpisano:05.10.2017r.
"Czy uczniowie klas 1-3 znają polskie symbole narodowe? Czy wiedzą czym jest Niepodległość? Aby to sprawdzić zapraszamy do udziału w konkursie „Wokół symboli narodowych", który odbędzie się 10 listopada 2017 r. Uczniowie ze szkół podstawowych województw zachodniopomorskiego i lubuskiego będą rywalizować w dwóch kategoriach wiekowych: klasy pierwsze oraz drugie i trzecie. Konkurs odbywa się w szkołach, ma charakter testu. Dla najlepszych uczestników przewidziane są nagrody. Zgłoszenia przyjmujemy do 16 października 2017 r. "
Więcej informacji( zagadnienia, regulamin konkursu, materiały edukacyjne) na stronie:  
https://szczecin.ipn.gov.pl/pl9/aktualnosci/41816,Konkurs-Wokol-symboli-narodowychzgloszenia-do-16-pazdziernika-2017.


Uwaga!
Rusza akcja AKADEMIA TALENTÓW, której organizatorami  są Fundacja Enea oraz Enea SA.

O stypendia w wysokości 3 000 zł na realizację swoich pasji i zainteresowań mogą ubiegać się utalentowani uczniowie szkół podstawowych (od V klasy) i gimnazjalnych,  z obszaru działania spółek z Grupy Enea.  Uczniowie mogą ubiegać się o stypendia w wysokości 3000zł.
ZGŁOSZENIA SĄ PRZYJMOWANE W KATEGORIACH (SPORT, SZTUKA, NAUKA).
Zgłoszenie  do  15 października tego roku !

ETAP I
Do 15 października 2017 r. rodzice lub opiekunowie prawni mogą zgłosić dzieci w jednej z trzech kategorii:

-sport,
-sztuka,
-nauka.

W ramach każdej z nich występuje podział na dwie grupy: uczniowie szkoły podstawowej (od V klasy) i uczniowie gimnazjum.
Zgłoszeń należy dokonać w następujący sposób:
W terminie  do 15 października 2017 r. należy wypełnić formularz aplikacyjny on-line, dostępny na stronie :  www.enea.pl/pl/akademiatalentow i załączyć do niego wszystkie wymagane dokumenty.
(Na w/w stronie znajduje się również regulamin )
ETAP II
Od października do listopada 2017 r. Jury wybierze maksymalnie 12 najlepszych zgłoszeń w każdej z 3 kategorii (po sześciu uczniów z każdej grupy wiekowej).
Finaliści przygotują zadanie konkursowe - stworzą prezentację w dowolnej formie (np. film video, fotokast, prezentacja multimedialna, plakat, rysunek, itp.), w której przedstawią w jaki sposób przyznane stypendium wspomoże rozwój ich pasji i talentów.
ETAP III
Od grudnia 2017 r. do stycznia 2018 r.
Na stronie Enei Akademii Talentów zostaną stworzone profile uczniów z prezentacją zadania konkursowego.
Jury wybierze maksymalnie po 6 zwycięzców w każdej z 3 kategorii (po trzech uczniów w każdej kategorii w danej grupie wiekowej), którzy otrzymają stypendium. Dodatkowo internauci głosują na najciekawsze zgłoszenia. Dzieci, które zdobędą najwięcej głosów internautów, w każdej kategorii, w swojej grupie wiekowej, również zostaną nagrodzone i otrzymają stypendia.
Wszystkie nagrody zostaną uroczyście przyznane podczas Wielkiej Gali Talentów 10 stycznia 2018r.


Wpisano:02.10.2017r.
Zebrania z Rodzicami
odbędą się w dniach 03-04 października 2017r. Grafik spotkań tutaj:

Z radością informujemy, że uczniowie naszej szkoły
otrzymali w prezencie od sponsora pana Jacka Budzińskiego tablice interaktywną. Serdecznie dziękujemy.

Wpisano:28.09.2017r.
W dniu 02.10.2017 kasa szkoły czynna będzie od godziny 9.30.
Wpisano:26.09.2017r.
W środę tj. 18.10.2017r. w godz. 13.00-16.00 odbędzie się kolejna edycja Szkolnego Turnieju Szachowego o Puchar Dyrektora Szkoły. Po zawodach zostanie wyłoniona reprezentacja na turniej międzyszkolny.

Wpisano:22.09.2017r.
Dokumenty w załącznikach poniżej dotyczą Przedszkola nr 46 w budynku Akademii Talentów:
formularz ZGŁOSZENIE NW tutaj:
Oferta 2017 - ZE 9 przedszkole - 24.000 zł II + dieta NW - 80 zł tutaj:
Oferta 2017 - ZE 9 przedszkole - 15.000 zł II + dieta NW - 50 zł tutaj:
OWU PZU NNW PZU EDUKACJA tutaj:
Regulamin korzystania z żywienia, obowiązującego w budynku AT. tutaj:

Wpisano:20.09.2017r.
28 września o godz.17.30 w sali 113 odbędzie się projekcja filmu "Historia Jedynki", w ramach projektu mPotęgi Matematyka w przyrodzie i architekturze. Zapraszamy Rodziców i Uczniów klas IV-VII.

Wpisano:19.09.2017r.
Godziny pracy kasy:
Poniedziałek:     7.30 – 15.30
Wtorek:             7.30 – 15.30
Środa:               
8.00 – 16.00
Czwartek:          
8.00 – 16.00
Piątek:               
7.30 – 15.30

Przerwa w kasie  10.00 do 10.15

Kalendarz Roku Szkolnego 2017/2018 tutaj:

Malując swój dom marzę o swojej przyszłości, to hasło przewodnie konkursu. Na konkurs wpłynęło około 50 tysięcy prac z ponad 20 różnych krajów na świecie. Uczniowie ze szkół podstawowych w Zielonej Górze również przyłączyli się do konkursu, a część z nich otrzymała wysokie wyróżnienie. Niebawem laureaci będą mieli możliwość odwiedzenia miasta partnerskiego Wuxi i odebrania tam nagród.
Nagrody w Zielonej Górze zostały wręczone przez Prezydenta miasta Janusza Kubickiego i przedstawiciela delegacji chińskiej.

Drugie miejsce: Moje miasto – Kinga Baer
Szkoła Podstawowa nr 11 – opiekun p. Jolanta Ofiarska

Laureatkom serdecznie gratulujemy!

Wpisano:15.09.2017r.
Compensa
Kwota do zapłaty na ubezpieczenie wynosi 43 zł. Wpłaty w kasie szkoły do końca września 2017 r.

W załączeniu przesyłamy Państwu ogólne warunki umowy wraz z załącznikiem polisy i  Oświadczenie  w celu podpisania przez rodzica/ opiekuna prawnego i FORMULARZ ZGŁOSZENIA SZKODY .


> Zgłoszenie szkody może odbyć się poprzez stronę internetową
>
> http://www.compensa.pl/ wchodząc w zakładkę "zgłoszenie szkody"
>
> Lub też w sposób tradycyjny wysyłając komplet dokumentów związanych ze szkodą na adres:
>
> Zgłoszenie szkody
> Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
> Vienna Insurance Group
> Aleje Jerozolimskie 162
> 02-342 Warszawa

Dokumenty do pobrania w zakładce Ubezpieczenia.

Wpisano:13.09.2017r.
W dniu 13.09.2017 (środa) kasa szkoły będzie nieczynna.

W czwartek 7 września 2017r. w Jednostce Ratowniczo-Gaśniczej nr 1, Państwowej Straży Pożarnej w Zielonej Górze przy ul. Kożuchowskiej, została otwarta interaktywna sala edukacyjna „Ognik”. To  druga tego typu sala szkoleniowa w województwie lubuskim.
Jako pierwsi salę edukacyjną przetestowali uczniowie klasy 4h z naszej szkoły. Dzieci dowiedziały się jak ugasić płonący olej na patelni, co zrobić gdy w domu ulatnia się czad, jakie kroki należy podjąć, gdy do wody wpadnie suszarka.
Uczniowie mogli także zapoznać się ze specyfiką pracy strażaka, obejrzeć sprzęt jakim posługują się w czasie akcji, a także sprawdzić się na strażackim torze przeszkód.
Była także okazja do wykazania się wiedzą przyrodniczą, gdyż na otwarciu sali edukacyjnej byli przedstawiciele Lasów Państwowych.
Uczniom klasy 4h wrócili do szkoły z ogromnym bagażem pozytywnych wrażeń.                                                                                                                                                               Dziękujemy strażakom !



26.09 nasza szkoła
weźmie udział w Europejskim dniu języków obcych.
Lekcje będą poświęcone językom. Na j.angielskim i j.niemieckim,konkursy,ciekawostki itp.

Wpisano:05.09.2017r.
INFORMACJA
NUMER KONTA BANKOWEGO
Zespołu Edukacyjnego nr 9 w Zielonej Górze
DLA WPŁAT
-wyżywienie
-duplikaty legitymacji szkolnych
-duplikaty świadectw
Zespół Edukacyjny nr 9
Ul. Spawaczy 3d
65-119 Zielona Góra

35 1020 5402 0000 0202 0379 0771



Informacje o projekcie matematyka w przyrodzie  i architekturze  
mPotęga - nasz nowy projekt

tutaj:


plakat tutaj

Wpisano:04.09.2017r.
Zebrania z Rodzicami
odbędą się w dnaich 05.-06.09.2017r. Grafik spotkań
tutaj

Uwaga Rodzice,
Dane dotyczące  logowania się pierwszy raz do dziennika elektronicznego Vulcan.
Adres strony do logowania:
https://uonetplus.vulcan.net.pl/zielonagora

Adres z filmem instruktażowym:
https://www.vulcan.edu.pl/programy/e-dziennik-uonet-87#gotosekcja1631

Adres z instrukcją:
http://www.vulcan.edu.pl/vulcang_files/user/AABW/AABW-PDF/uonetplus/uonetplus_Logowanie-ucz-rodz.pdf



Wpisano:02.09.2017r.
PRZYDZIAŁ SAL DLA KLAS I-VII 04.09.2017r.  tutaj:



Wpisano:01.09.2017r.
4.09.2017 poniedziałek      UROCZYSTE ROZPOCZĘCIE ROKU SZKOLNEGO 2017/2018

Klasy  I-III
Apel o godz.9.20
Spotkanie z wychowawcą o godz.
9.30-10.00
Klasy I, III Akademia Talentów
Apel
o godz.9.00
Spotkanie z wychowawcą
o o godz.9.15-9.45
Klasy IV-VII
Apelo godz.
10.00
Spotkanie z wychowawcą o godz.
10.30-11.00
Msza święta w kościele (pod opieką Rodziców)
klasy I-III o godz.8.00
klasy IV-VI o godz.9.00
Obowiązuje strój galowy.

Wpisano:31.08.2017r.
W związku z przekształcaniem jednostki, i przejściowymi trudnościami  w funkcjonowaniu kont proszę rodziców uczniów uczęszczających do SP11  budynek główny o wypełnienie deklaracji żywienia dzieci  na wrzesień.
Deklaracja do pobrania tutaj:

Oferta ubezpieczeniowa dla Miejskiego Przedszkola nr 46
tutaj:

Wpisano:30.08.2017r.
Wydawanie obiadów:

w Szkole Podstawowej nr 11 od 05.09.2017r.
w Akademii Talentów od 06.09.2017r.
w Przedszkolu nr 46 od 01.09.2017r.
Informacja o kwocie należnej za obiady będzie podana w terminie późniejszym.

Oferta ubezpieczeniowa na rok szkolny 2017/2018

tutaj:

Wpisano:24.08.2017r.
Przedszkole nr 46
rozpoczyna swoja działalność od 1 września 2017 r. od godziny 6.30 do 16.30
Serdecznie zapraszamy
Dyrektor i pracownicy

Informujemy, że wpłaty za obiady będą możliwe gotówką od 1.09.2017r.
Wpłaty za obiady na konto będą możliwe po 1.09.2017r., ponieważ nastąpi zmiana numeru konta bankowego.
Numer nowego konta jest jeszcze nieznany.
Wpłaty za obiady w Akademii Talentów będą również możliwe po 1.09.2017r.



Wpisano:18.08.2017r.
Informujemy, że spotkanie Rady Pedagogicznej odbędzie się 28 sierpnia o godz.10.00 w sali 113.

Uzasadnienie wyboru:
Na ogłoszenie umieszczone na stronie internetowej szkoły odpowiedziały wydawnictwa Nowa Era Sp.z.o.o, oraz MAC S.A. Zaproponowane przez wydawnictwa ceny pozwolą na pokrycie kosztów związanych z zakupem podręczników i materiałów ćwiczeniowych do klas I, IV, VI, VII w ramach dotacji z budżetu państwa. Więcej informacji tutaj

Wpisano:24.07.2017r.

Ogłoszenie o zamówieniu

Dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 11 im. Kornela Makuszyńskiego w Zielonej Górze, informuje o udzielanym zamówieniu na wyposażenie szkoły w podręczniki i materiały ćwiczeniowe w roku szkolnym 2017/2018.

załącznik tutaj:



Pomoce i przybory szkolne potrzebne w I klasie:

tornister
obuwie zmienne z jasną podeszwą
1 zeszyt 16 - kartkowy w wąskie linie oprawiony i podpisany na okładce
2 zeszyty w kratkę oprawione i podpisane na okładce
ołówki
linijka z wyraźną podziałką
gumka
temperówka
nożyczki
klej
blok rysunkowy biały i kolorowy (A3 i A4)
blok techniczny biały i kolorowy (A3 i A4)
kredki ołówkowe
kredki świecowe
mazaki
farby plakatowe
pędzle
papier kolorowy (mały i duży)
plastelina
dwie teczki na prace plastyczne i pisemne
Strój sportowy: biała bawełniana koszulka, granatowe spodenki, tenisówki z białą podeszwą
Strój galowy: dla dziewcząt - biała bluzka,granatowa lub czarna spódnica; dla chłopców - biała koszula, czarne lub granatowe spodnie
.
Wszystkie zeszyty, bloki, inne przybory powinny być czytelnie podpisane lub zaznaczone.

W zakładce u góry strony /Dla Rodziców/ znajduję się prezentacja pt: "Zakupy do szkoły" zachęcamy do obejrzenia.



"
Diamentową Tarczę"
otrzymuje uczeń, który uzyskał w ostatnich trzech latach
nauki średnią końcoworoczną powyżej 5,0 i ocenę z zachowania wzorową, a ponadto został laureatem wojewódzkiegokonkursu przedmiotowego(potwierdzonego na liście Lubuskiego Kuratora Oświaty) lub laureatem innego
artystycznego lub sportowego ogólnopolskiego minimum dwuetapowego
konkursu oraz uzyskał rekomendację nauczyciela przedmiotu, w zakresie którego
odniósł sukces.


„Złotą Tarczę”
otrzymuje uczeń, który uzyskał w ostatnich trzech latach nauki
średnią końcoworoczną powyżej 5,0 i co najmniej dwa razy ocenę wzorową (raz
bardzo dobrą) z zachowania, a ponadto został finalistą wojewódzkiego konkursu
przedmiotowego (potwierdzonego na liście Lubuskiego Kuratora Oświaty) lub
laureatem minimum dwuetapowego wojewódzkiego konkursu artystycznego lub
sportowego oraz uzyskał rekomendację nauczyciela przedmiotu, w zakresie
którego odniósł sukces.



Wpisano:13.06.2017r.
Nasza szkoła zakwalifikowała się do udziału w konkursie Podwórko Talentów . Nie było łatwo pokonać tyle szkół z całej Polski a Nam się udało dlatego bardzo prosimy o głosowanie.
Co należy zrobić aby zagłosować?
Aby zagłosować na naszą szkołę SP 11 wchodzimy na www.podworko.nivea.pl. Następnie należy wyszukać nasz film – miasto Zielona Góra . Zanim zagłosujecie należy wypełnić formularz, gdzie zostanie podany link aktywujący konto na NIVEA. Po zalogowaniu dopiero można oddać swój głos na naszą szkołę. Głosować można codziennie do 31 lipca
. Dużo formalności ale bardzo liczymy na każdy Państwa/Twój głos . Plac zabaw sprawi dzieciom dużo radości. Dziękujemy za wsparcie!
W CZASIE  NAGRYWANIA FILMU DZIECI WYKAZAŁY SIĘ BARDZO DUŻYM ZAANGAŻOWANIEM,TRYSKAŁY ENERGIĄ  I CHĘTNIE WYKONAŁY SWOJĄ PRACĘ, DLATEGO NIE ZAWIEDŹMY ICH. JESTEŚMY DUŻĄ SZKOŁĄ I MAMY SZANSĘ NA WYGRANĄ . KAŻDY Z NAS MOŻE MIEĆ SWÓJ WKŁAD W POWSTANIE PLACU POPRZEZ GŁOSOWANIE.



Uprzejmie przypominamy, że z dniem 15 lutego 2017 r.  weszły w życie nowe  przepisy dotyczące zwrotu kwoty, której szkoła podstawowa może żądać od rodziców ucznia w przypadku uszkodzenia, zniszczenia lub niezwrócenia podręcznika lub materiału edukacyjnego.
Zgodnie z obowiązującym od 15 lutego 2017 r. art. 22ak ust. 3 ustawy z dnia  
7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz.U. z 2016 r. poz. 1943 ze zm.) szkoła podstawowa może żądać od rodziców ucznia zwrotu kwoty nieprzekraczającej kosztu zakupu podręcznika lub materiału edukacyjnego. Kwota zwrotu stanowi dochód organu prowadzącego szkołę.
Powyższy przepis odnosi się do wszystkich podręczników, zarówno zakupionych ze środków dotacji celowej jaki i tych zapewnianych przez Ministra Edukacji Narodowej do klas I, II i III.
W przypadku podręczników do klasy I, II i III zapewnionych przez Ministra Edukacji Narodowej, kwota zwrotu nie powinna być wyższa niż:
·      4,34 zł za każdą z czterech części „Naszego elementarza” do klasy I szkoły podstawowej;
·      4,21 zł za każdą z dziewięciu części podręcznika „Nasza szkoła” do klasy II szkoły podstawowej;
·      2,35 zł za każdą z dziesięciu części podręcznika „Nasza szkoła” do klasy III szkoły podstawowej.


Konto szkoły
17 1020 5402 0000 0802 0027 6782




 

Uwagi dotyczące strony prosimy kierować pod adres:algan110@wp.pl

 
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego